2013-07-29 10:38

Android App - Opnieuw installeren in verband met update

Beste allemaal,

Hierbij een kleine mededeling i.v.m. de android polsstok app. Door een storing in mijn laptop is het zo dat de interne code van de app is gewijzigd. Ook wel de SHA1 code genoemd. Deze code is niet persoonlijk aan te passen. Maar om een update te plaatsen in de Market van Google is het zo dat de SHA1 code gelijk moet zijn aan de vorige versie. Dit kon ik dus niet meer terug krijgen.

Nu heb ik de App uit de market moeten verwijderen om hem er opnieuw in te plaatsen. De versie die ik nu in de market heb gezet word automatisch gebackupt waardoor ik geen last meer heb van een veranderde SHA1 code. Eenmalig moet iedereen de APP dus VERWIJDEREN van de telefoon of tablet. Hierna kan je hem gewoon weer opzoeken in de market met PBHolland en de app opnieuw downloaden. Dan zal hij vast blijven werken en zullen er nog vele updates komen in de toekomst.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten, Dennis van Duin